Mmmm

Nu gör tvärbanan från Alvik och jag dricker min mugg varm choklad medan syrran läser tidningen. I dag har jag dubbelpass i No och sen har jag hl och slöjd. Jag vet inte om ni kunde se våran matsedel eftersom jag la ur ur den från mobilen ;).
Nu kommer mina kompisar så jag bloggar ner sen. Puss o Kram


Veckans matsedel

Denna veckas matsedel i skolan blir inte så god :/. Ni ser själva vad vi kommer att få!..
Nu ska jag mysa lite med mina katter och bara chilla lite ;) <33.
puss


Söndags fika+ Städning

Efter träningen när jag kom hem så åt jag Amerikanska Pannkakor :P. Sen tömde jag typ hälften av mina kläder
(alltså 2 stycken sopsäckar med kläder) eftersom vi snart ska flytta. Det e ganska så tomt i vårt hus (eller alla sängar och bord e kvar men tavlor och saker på väggarna är ner packade).


Frukt time

Nu sitter jag och äter äpplen vi kollar på en film :). Imorgon har jag träning klockan 11:00 så jag måste gå upp klockan 09:30 :/. Efter träningen ska jag plugga lite. Hoppas ni haft en bra dag:)
Kram lina!


Hemma!

Nu har jag kommit hem från Ednas fest :). Vi åkte pulka och sorlade spel.
Rebecca och Edna gick på isen men jag,Signe,Agnes och Olivia gjorde inte det eftersom isen va inte bra!
Vi åt köttfärspaj och det var gitt förutom att alla va rätt så mätta när vi skulle äta :P. Det kommer komma en bild på en kruka med en gurka och lite godis på, det va våran (min,Agnes,Signe och Rebeccas) pressent ;).Nu så sitter jag och kollar på gladiatorerna medan jag äter vanilj,blåbär,hallon,chokladbitar och jordgubbs glass (alltså allt e en enda glass)!..
Jag bloggar mer sen eller imorgon.


party :)

Nu så ska jag snart åka till inflyttnings festen :D. Jag har precis blivit klar med mina naglar som jag blev riktigt nöjda med ;D. 13:30 ska vi vara vid Gröndal för vi (jag och pappa) ska hämta Rebecca,Signe och Agnes där ;).
Jag bloggar mer sen efter festen.
Puss <33


Bilder :)

Jag tänkte visa några bilder för er ;). Jag bloggar mer imorgon puss <33.


Fredag :D <33

Äntligen är det fredag och fredagsmys :D <33. Just nu sitter jag i soffan med min familj och kollar på någon konstig film. Idag har det varit en rolig dag jag träffade Wilma som slutade i min skola så det va roligt att se henne :). Nu så ska jag ta lite te och fortsätta kolla på filmen.
Puss,puss <33 ha en mysig fredag


Tjaoo

Nu så e jag och Kajsa på tvärbanan, vi e på en senare en vad vi brukar ta!
Men idag så ska jag,Rebecca,Signe och Agnes åka till Liljeholmen (tror jag om vi inte åker någon annan stans).
Igår hade jag träning och det hick jätte bra och det var super roligt förutom att jag fick ont i min lilltå :/
Nu fyller jag år om 20 dagar :D jag läääääängtar jätte mycket hehe:P.
Men imorgon ska jag och några andra till Edna och ha.... Jag vet inte vad det heter men hon har bytt rum till ett större och ska typ ha någon slags av fest (kommer inte på vad man kan säga ist för fest men aja..)
Det är därför vi ska åka till Lilje, men jag säger inte vad vi köper idag för hon kanske ser detta och då blir det inte så skoj;)
Nu ska jag vara social med Kajsa<3
Puss,puss <33


Bilen

Nu sitter jag i bilen efter en lång men rolig träning :). Imorgon så hat jag också träning som jag längtar till!..
Nu så ska vi (jag) hem och äta något sen då ska jag duscha och sen ska jag lägga mig och sova för jag lägger mig alltid så sent så att jag blir trött i skolan!.
Puss, bloggar mer imorgon :) <33
Det blev en dålig bild men ni får nöja er med den..


Rubrik??

Jag kom ute på någon rubrik idag så det fick bli så där!.. Jag hann tyvärr inte blogga innan träningen men jag har nyss kommit hem och ska snart sova så att jag blir pigg tills imorgon :). Snart fyller jag äntligen år det är bara 23 dagar kvar (jag fyller år den 17 Februari). Idag blev jag mulad av Signe,Rebecca och Edna men jag mulade tillbaka så dem fick smaka på sin kalla kaka!!..
Puss bloggar ner imorgon :) <33


Sorry

Sorry att jag inte bloggat på ett tag:(. Nu så e jag på väg hem och ska äta och sedan gå på träning. Jag bloggar mer sen och kanske innan träningen vi får se ;).
Puss


Pizza


:-)

Idag har jag, mamma och pappa Nyckelviken och gick lite. Nu så sitter jag och håller i mina 4500 kronor!! :).
Imorgon så ska jag på träning och sen ska jag vara med Olivia :).
Nu väntar jag tills Gladiatorerna börjar.
Puss<33


Lika som bär???

Jag tycker själv inte att vi är lika som bär!.. Men nu kommer det några bilder på vi som e lika!.
Alla är inte seriösa på bilderna så att ni vet ifall det skulle komna upp någon konstig bild ;)..


Äntligen Fredag :D

Äntligen är det fredag :D, det känns inte som fredag men nu kan man sova ut :D. Idag blev det kött,pommes till middag och chokladpudding till efterrätt :P.
När jag kom hem så hade jag fått whitboard pennor i olika färger och bör jag och pappa handlade så fick jag en glittrig noppare :D <33.


Sova,sova!!

Nu ska jag lägga mig (jag vet jätte tidigt men jag mår ju inte så bra).
Nu så ligger jag och myser med min katt (låter lite fel) men aja!!…
Hoppas ni har haft en bra dag och att ni mår bättre en mig!
God Natt!! <33


Onsdag!..

Nu så väntar jag på tvärbanan som kommer om 3 minuter. Egentligen skulle jag ha varit på träning men jag mår inte så bra så jag åker hem :(. Sorry att jag inte bloggade igår men jag va så trött :/.m!… jag lägger ut bilder från galan sen!!
Puss <33


Sängen!!! :D

Det låter lite fel med en rubrik som sängen, men jag kom nyss hem från galan och vill bara läggs mig i sängen och sova ;)<33. Imorgon har jag so förhör och jag har inte övat så mycket så jag får göra det på morgonen!!.
Men nu ska jag försöka sova lite
Puss :) <33


Gala

Nu sitter jag och Rebecca på Idrottsgalan i Globen ;D!.
Vi har världens bästa platser ;).
Nu ska vi kolla och kolla på kanal 1 ifall vi kommer med på tv haha ;P.
Puss <333


Ut!!!

Nu måste jag klä på mig fort för jag och pappa ska ut och springa, eftersom jag inte gjort det på ett tag;).
Jag kunde inte blogga igår kväll och jag vet inte varför?!?.
Men nu måste jag gå
Puss <333


:P

Jag har typ inget att blogga om just nu!..
Men jag e ensam hemma och kollar på film och nu ska jag gå och käka lite lunch :). Hoppas ni för en bra dag så bloggar jag mer senare.
Puss <33


Fredagsmys :)

Sitter i soffan med mamma och äter godis och kollar på en film :)
Jag får visa en bild på min outfit imorgon för jag orkar inte det nu:P.
Puss bloggar mer imorgon:)<33


Fredag!!!!!

Äntligen är det Fredag :D!!!
Nu så sitter jag på tvärbanan på väg hem. Idag så ca det jätte kul på Svenskan för vi pratade om de Nordiska länderna och då läste vi på Nynorsk (tror jag dej heter:/) men iaf så förstod jag vad det va jag läste :)<33.
jag kan skriva några Norska ord sen men vet ni vad Rumpetroll betyder??...............……
Det betyder Grodyngel!!!!
haha Norge har så himmla roliga ord (menar inget taskigt!!)
Min outfit e:
•En grå kofta från HM
•Svarta tights (stavas)
• Ett vitt linne
• Och ett par gråa sockor
Jag kan visa er en bild sen när jag kommer hem :-).
Puss<33


Mys:)

Just nu så ligger jag i sängen och muser med min katt (det låter fel men aja!..)
Efter skolan så hade jag träning och det var jätte roligt och det gick bra :D.
Imorgon har jag Svenska och det ska bli jätte roligt gör jag älskar Svenska;) <33.
Puss bloggar mer imorgon<33


Godmorgon! :)

Godmorgon alla mina bloggläsare!! Nu sitter jag på tvärbanan och dricker min mugg med kaffe/choklad som jag köpte från Pressbyrån :).
idag har jag hl,slöjd,eng och hl så det kommer bli en bra dag idag ;) <33.
Nu ska jag kolla på lite olika bloggar medan jag väntar på mina kompisar kom kommer på i Gröndal och Trekanten :).
Puss, bloggar mer sen <333


Äntligen klar!...

Jag har äntligen blivit klar med mina naglar som jag har hållit på ganska så länge med :).
Idag så har jag inte gjort så mycket jag va i skolan som vanligt, sen åkte jag hem kollade på film och sen åt vi Pyttipanna (inte min favorit) sen målade jag mina naglar och bu kollar jag på The Metalist :D<33.
Puss<33
Det kommer en bild på mina naglar vad tycks fina?? <33


38 dagar kvar!..

Det är 38 dagar kvar tills jag fyller år:D!!
Mina ämnen som jag har haft idag e so,matte,hl och sen matte igen.
På so:n så fick vi en läxa som e att vi ska läsa ett häfte och svara på frågor så det e inte så jobbigt!.
Nu så sitter jag,mamma och pappa och kollar på The Mentalist.
Bloggar mer imorgon Puss <333


Tidigt!!!

Idag va det en tidig morgon, jag gick upp klockan. 06:00 bara för att jag skulle hinna göra allt, men ändå han jag inte det!!-_-'.
idag efter skolan ska jag som sagt ha gymnastik och åka dit med Felicia om hon kommer.
Nu sitter jag på tvärbanan med Kajsa och försöker se efter min kompis Rebecca (det går inte så bra eftersom deg e så många på tvären!!..
Men nu måste jag leta
Puss bloggar mer sen <33


Orkar inte :(

Ååååå jag orkar inte ha skola imorgon men en massa lektioner:((((((
Jag ska lägga mig super tidigt så att jag iaf är pigg och glad!...
Idag åt vi pasta med köttfärssås som blev jätte god :D
Imorgon efter skolan har jag gymnastik och det ska bli roligt men det e jobbigt för vi tränar nu 4 gånger i veckan (som vanligt) men 3 timmar och 15 min (förr tränade vi bara 3 timmar). Ni kanske tycker det e lite att lägga på "bara" 15 min, men det är jätte jobbigt men kul:( :). Puss bloggar mer imorgon :) <333


:)

Jag har nyss gjort en "ram" med en massa bilder på mig och Felicia som jag tänkte visa er ;) <33.
Det blev ett kort inlägg men hoppas att det går bra för jag kommer att blogga mer idag ;)
Puss<33


Helluu!!

Idag är det den sista dagen på lovet och sen e det skola och en massa plugg :(((
Det som kommer bli bra med denna termin är att vi har 4 studiedagar :D.
Just nu sitter/ligger i soffan och vilar lite.
Ha en härlig snöig dag
Puss <33


Sovaaa!!!

Idag så ska jag gå och lägga mig tidigt och sova ut så att jag blir lite pigg!!
Nyss så kollade jag och mamma på en jätte bra film, men jag kommer inte igår vad den hette?..
Nu så ska jag snart ducha och möjligtvis läsa lite men jag vet inte om jag orkar läsa:/
Felicia åkte hem vid typ 20:00.
Nu kommer det 2 bilder ;) <33
Puss<3


Kolla nu!!!!

Världens bästa blogg läs den!!!
Feliciaaberthner.blogg.se
:) <33
Puss Bloggar mer sen<33
Det kommer en bild på mig Fellan s hon gjort:) <333


Jag o Fellis :) <333


Woopsi

Hoppsan jag såg inte att inte att det hade kommit mer bilder på mig på förförra inlägget men hoppas inte att det gör något!!
Ha det bra :)<333


Fellan

Är med fellan (alltså Felicia) vi ligger i sängen och chillar lite (låter fel).
Men idag har vi tränat och det var roligt förutom att alla va typ trötta!..
Dagens tränings outfit:
Tränings tights
Svart linne
Vita strumpor
En Adidas tröja
Kommer upp en bild också ;) <33
Puss, Puss :)<33


Trött!..

Jag e jätte trött och ska nog gå och sova nu eftersom jag har varit barnvakt i 4 dagar så e ganska trött!..
Kollade nyss på en rätt så bra film med mamma,pappa,Kajsa och katterna:)<33
Bloggar mer imorgon:)<3
Puss o Kram! <33


Mys!<333

Nu sitter jag i soffan men mamma,pappa och katterna :)<333
Vi äter godis och har det gött!..:)<33
Imorgon så ska jag träna och så ska jag och pappa kanske åka och klättra men vi vet inte riktigt!.:)
Nu ska jag ta lite coca- cola :p <3
ha en härlig kväll
Puss o Kram :) <33


Tåget!!

Nu sitter jag äntligen på tåget på väg till Ljusdal :). Det dom är jobbigt är att det är typ ett gammaldags tåg så jaa!..
Det är iaf sköna säten som man sitter på så det e ju bra ;)..
Nu ska jag läsa och lyssna lite på musik ha det bra!!
Puss o Kram! <33


Längtar!!!

Jag längtar så mycket tills imorgon för då ska jag åka till mina sööta och jätte snälla kusiner i Ljusdal
och det ska bli så roligt :D :D!!! Det jobbigaste är att mitt tåg går 07:20 så det e lite tråkigt för jag måste gå
upp så tidigt, men jag kommer ju fram 10:38 så det e ju bättre en att komma senare ;)..
Jag har nästan pakat ner allt utom någon bok som jag kan läsa på tåget..
Jag kommer nog vara där tills på Torsdag så jag kommer nog inte kunna blogga men jag kanske gör det på
tåget vi får se!..
men idag så bestämde jag att det skulle bli hemmagjord potatismos med köttbullar för det tycker jag e gott!!
Puss o Kram!!<33



Gott nytt år!

Gott nytt år allihopa hoppas att ni hade det trevligt igår kväll ;).
Idag ska jag nog vara hemma och ta det lite lungt!..
Jag heter Lina som ni kanske vet och jag tränar gymnastik 4 gånger i veckan och 3 timmar varje gång!
Jag har 3 syskon som heter Hannah, Ronja och Kajsa!..
Jag ska snart (den 25 Februari) flytta till Hammarby Sjöstad och det ska bli roligt för jag tyckder att det
e så mysigt där :). Jag har 3 katter som e jätte söta och mysiga.
Nu ska jag klä på mig för jag vaknade nyss (lite sent kanske?)
Ha en bra dag och kolla gärna in min andra blogg Linabloggen.devote.se (men den kanske läggs ner snart!)
Puss och Kram! <33


En bild på mig och min lilla katt!! <33

RSS 2.0